onsdag 1 februari 2012

Maria nyckelpiga

Det är mitt namn på detta underbara tyg.

Jag vet ingenting om dess bakgrund mer än att jag köpt de av en tjej i en tyggrupp på facebook.

Direkt jag såg bilden så kände jag att de där måste jag ha. Det är klara fina färger och mjuk och skön kvalité.

Lillgrisen är ju i stort behov av kläder nu när han är på väg upp en storlek. Så denna body fick bli en 92a.

Jag börjar smått känna lite panik över att han växer så fort. Denna storlek blir ju den sista som body och sen blir de ju t-shirt istället.
Men jag älskar ju bodys eftersom dom inte blir och glipa mot byxkanten. Självklart så är de ju även mitt favorit plagg att sy också. :/
Men bara att försöka inse att min lilla bebis snart är ett större barn.

Finns inte så mycket att säga om sömnaden på denna. Det gick felfritt. Valde röda kantband eftersom jag tyckte de var den gladaste färgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar