onsdag 9 november 2011

Fyrtal i djur

Nu har äntligen mina fina tyger från Mjuka Tyger/Kameleont Design kommit. 


Jag har lite förkärlek för djur just nu.
Det blev 2 färgställningar av pingvinerna eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilken färg som va finast. Räven och ankan var det sambon som fastnade för och när han gillar något så är de lika bra att köpa det, för de sker inte ofta. Skogens Djur var bara för söt för att låta bli.

Vad det kommer bli av detta får vi se. Men en sak är säker och det är att de kommer bli en body till Lillgrisen i nått av tygerna.

Fick även hem min tradera vinst idag. Ottobre nr 3/2010. Den innehåller ett bodymönster med kuvert ringning och det var enbart för det mönstret som jag köpte tidningen.

Positivt:
Det var rena julafton hemma idag, Hela 4 paket till mig. Det var : Tidningen, tygerna, MeandI kläder till Lillgrisen som jag beställde på min visning och en rosa korsett som min sambo köpt till mig. Det är inte alla dagar som jag får så mycket paket. Så jag blev glad.

Negativt:
Gick hem tidigare från jobbet eftersom jag inte kände mig frisk nog att fortsätta dagen. Satte mig på golvet och skulle vila lite och somnade nästan. Var helt skakis i kroppen, matt och orkeslös. Ovanpå det så var de huvudvärk och halsont. Det sitter fortfarande i nu på kvällen så jag hoppas att jag kan sova bort det och vara pigg i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar