fredag 5 augusti 2011

En Body

Sydde för ett tag sedan en ny body till sonen som jag helt glömt bort att visa.


Det finns en del saker jag är mindre nöjd med på denna body. Men sonen gillade att ha den så den får duga.

Tyget var det min kära sambo som tyckte att jag skulle köpa eftersom han själv är ett stort fan av grävmaskiner och helikoptrar.

Mönster: Hittade mönstret till denna body på google. Storlekarna var i månader så jag tror de var nån Engelsk/Amerikansk sida.

Notering:Att minnas till nästa gång jag syr enligt detta mönster är att det ska göras om. Det var kort och brett.
Denna body ska vara i storleken 18 månader,vilket jag skulle översätta till 86cl. Men den är bredare än en 92cl och kort som en 80cl. Även den bakre "snibben" ska förlängas något. Men sen blir jag nog nöjd. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar