fredag 5 augusti 2011

Nytt material igen.

Nu har jag varit i shoppingtagen igen och köpt på mig lite nytt material till mitt pysslande.

Denna gång blev det två nya trikåtyger, Jurassic och Ocean från Znok Design.


Det rosa Dalahäst tyget,banden och hästarna är inköpt i Mora och Nusnäs.

Hästarna ska få sig lite slipning och färg och sen ska de prydas med något av de fina banden är det tänkt.

Dalahäst tyget var så fint att jag inte kunde låta bli att köpa en bit. Vad det blir vet jag ännu inte.

Positivt: Har varit på en veckas semester i Mora med familjen och laddat upp med lite ny energi inför hösten. Fint väder,mycket badande, roliga dagsutflykter och även lite motion.

Negativt: Fast ändå lite positivt är att regnet faller ner utanför fönstret idag. Känner att jag kan vara inne och fixa utan att ha dåligt samvete.
Lite synd eftersom de känns som att jag aldrig kommer bli klar med ogräsrensningen på uppfarten. Har hälften kvar och ser redan att de börjar komma upp nytt där jag var förra veckan. *Suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar