lördag 8 oktober 2011

Dubbelt upp

 Ännu mera Ocean...
Detta skulle kunna vara en syskon matchning men de är de inte. Den ena är till R alias Lillgrisen och den andra ska bli en present till en liten tjej.

Den med rosa kantning är i st 74 och ska få flytta till en liten tjej utanför denna stad, medan den med lila kantning är i st 86 och ska stanna i detta hus.

Nu har jag sytt 3 st bodys i detta tyg de senaste dagarna. Jag verkligen älskar detta tyg men nu är det snart slut. Har en liten bit kvar som jag ska spara på till något/någon alldeles extra.
Just bodysar är ett plagg som jag fastnat för. Det måste vara de ultimata plagget på ett barn.

Tänker inte orda något om materialet eftersom det är de samma som i förra inlägget.

Nu tänker jag säga god natt till er och gå och sova några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar