lördag 22 oktober 2011

Nya tyger

Nu har äntligen mitt paket från stoff och stil kommit som jag väntat på så länge. Jag hämtade ut det på torsdagen och packade genast upp mina tyger och tillbehör. 

Det blev 1 meter Lila velour. Av detta tyg kommer de nog att bli ett eller annat par muddisar.


Även en meter av denna fina grå stjärn jersey. Tror detta tyg skulle passa bra på både mössor och små bodysar.

Till detta köpte jag även mer tryckknappar då jag bara hade 2 knappar kvar. Och lite olika färger på sytrådar.

Till sist packade jag upp mina fina mönster. Ett bodysuit mönster i st 92 och ett hängelbyx- och klänningsmönster i st 92. Ska bli kul att prova sy efter dessa mönster och se hur de blir.


Har även hittat en massa nya fina tyger på alla möjliga tygsajter som jag vill beställa nu. Till saken hör bara att de blir väldigt dyrt om jag ska köpa allt jag vill denna månad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar