tisdag 18 oktober 2011

Väntar och Längtar

Nu låter de nästan som att jag skulle vänta barn igen men så är de inte.
Jag går och väntar på att posten ska komma med en avi så jag kan hämta ut mitt STORA paket från Stoff och Stil. Det är egentligen inte bara mitt paket utan även svärmors och svägerskans paket. Vi gjorde en stor beställning från senaste katalogen för nån vecka sedan.
Jag beställde mer tryckknappar, lite tyg och tråd och 2 mönster.

Vill verkligen att paketet ska komma snart så jag kan få börja med en present till en liten kille. Han föddes lite för tidigt, ca v 28 tror ja de va... Men nu har han vuxit till sig lite och fått komma hem från sjukhuset så jag o familjen ska åka och hälsa på dom nån dag.

Om posten i övrigt har skött sitt jobb så borde paketet med kläderna från förra inlägget landa hos dess nya ägare idag. Får hoppas dom blir nöjda.

Nu ska jag äta upp resten av matlådan och sen är de dags att åka tillbaka till jobbet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar